Підпишіться на нас:

Сталеві деформаційні профілі серії ВЕ

Сталеві деформаційні мостові профілі серії ВЕ - це сталеві конструкції індивідуального виготовлення для облаштування конкретних деформаційних швів мостів і шляхопроводів. Виготовляються згідно чітких габаритів конкретного поперечного перерізу моста. Єдиний елемент може досягати розмірів 12 м завдовжки

(З технічної точки зору можна виготовляти і довші елементи. Просте транспортування таких елементів незручне і затратно, а значить, доцільно всі елементи ділити кратно 12 м, і потім об'єднувати вже на місці установки безпосередньо під час монтажу)

Основним елементом деформаційного профілю серій ВЕ є несучий сталевий профіль з можливістю вставити в нього гумовий V подібний компенсатор. Несучий сталевий профіль повністю повторює конфігурацію поперечного перерізу проїжджої частини моста (ухили, віражі, смуги руху, розділові смуги і тротуари). Єдиним місцем, де конфігурація не збігається, є місце установки бортових каменів (перехід з тротуару на проїжджу частину, або перепад на розділовій смузі). Дані прямокутні елементи несучий профіль проходить по діагоналі зі зрізанням прямих кутів. По-перше, для більш надійної і доцільної зварювання, по-друге, для утворення плавної конфігурації установки V-образного компенсатора, по якому безпосередньо тече вода на проїжджій частині. В першу чергу V-подібний компенсатор виконує функцію гідроізоляції, будучи надважливою характеристикою конструкції деформаційних швів.

З точки зору виготовлення деформаційного профілю для деформаційного шва, серія ВЕ є ідеальною основою. Адже на її основі можна проектувати як мінімальні класичні двобалочні профілі ВЕ-80 і ВЕ-100 з переміщеннями - / 40мм ... - / 50мм, так і багатобалочні модульні профілі ВЕ-160 ... 320 ... 560 ... 800 ... 1040 з переміщеннями в - / 520мм, а значить задовольняти вимоги для мостів навіть з пів-кілометровими прольотами. І справді, модульні профілі на основі серії ВЕ спроектувати досить не складно, адже система дозволяє методом послідовного набору балок і компенсаторів спроектувати деформаційні шви будь-яких переміщень. Цікаво, що крім поздовжніх переміщень, система ВЕ дозволяє з легкістю проектувати також переміщення поперечні і вертикальні, адже далеко не завжди деформаційний шов працює тільки уздовж однієї осі.  Гнучкості в проектуванні деформаційних швів на основі серії ВЕ, надає те, що в асортименті несучих профілів є варіанти ремонтного профілю, класичного профілю при влаштуванні швів в асфальтобетонних покриттях, профілю для неглибокого закладення анкерів (аналог радянського типу деформаційних швів К8) і спеціального профілю плоского вертикального закладення для мостів з бетонними типами покриттів проїжджої частини. Останній дозволяє заливку бетону безпосередньо під шов, працює при цьому як незнімна опалубка.

Що стосується анкерних кріплень, приварюються до основи несучого профілю конструкції, то в основному використовуються три типи анкерів: 

  • Пластини з вушками для зав'язування в арматуру моста. Як правило використовуються при великих товщина дорожнього одягу, адже завдяки висоті вушка і розмірам пластини можна основний профіль вирівняти проектної висотної відміткою проїжджої частини. Як правило, приварюються знизу профілю
  • Анкерні гаки, шпильки і вушка - використовуються для зав'язування основного несучого профілю до арматурного каркаса конструкції при неглибокому залягання конструкції деформаційного шва моста. Актуально на тротуарних частинах і при виготовленні ремонтного профілю деформаційного шва. Можуть приварюватися внизу профілю, під 45 градусів щодо осі шва, або горизонтально.
  • Шпильки Нельсона-простіше і легше анкерування. Приварюються горизонтально або під 45 градусів до вертикальної осі шва. Як правило, використовуються в тротуарній частині, ремонтних профілях і профілях неглибокого залягання

Всі три системи анкерних кріплень можуть мати будь-який крок уздовж основного несучого профілю, в залежності від потреб проекту. Найчастіше всі три типи анкерування використовуються комплексно (вушка і пластини на проїжджій частині, де велике навантаження, а шпильки на тротуарах, де немає навантаження, і неглибоке залягання самого профілю)

Ну і до того ж, всі типи профілів серії ВЕ можуть бути обладнані синусної накладкою для зменшення динамічного шуму від проїзду коліс.

Так що в комплексі дана система є універсальною і дозволяє облаштовувати деформаційні шви в шляхопроводах. естакадах і мостах будь-яких конструкції (сталеві, монолітні збірні, бетонні, арочні, підвісні вантові і т. д.)